برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در یزد لغو شد
کد خبر: 3881769
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در یزد لغو شد

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد از لغو تمامی برنامه‌های همایشی و تجمعی هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در راستای پیشگیری و شیوع ویروس کرونا در این استان خبر داد.

برنامه‌های هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی  در یزد لغو شدبه گزارش ایکنا از یزد، سعدی زارع‌شاهی، رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد 7 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندسازی و نیاز سنجی آموزش‌های لازم و به‌روز رسانی دانش و آگاهی مربیان پرورشی و تربیتی از وظایف این حوزه است.

زارع‌شاهی از برگزاری جشنواره الگوی برتر درس تفکر و سبک زندگی ویژه پایه‌های هفتم و هشتم خبر داد و افزود: خوشبختانه این جشنواره که دبیرخانه آن نیز در این استان واقع شده، مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان یزد برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در استان گفت: به این مناسبت هر ساله برنامه‌های متعددی در سطح استان از جمله میدان امیرچقماق و برنامه‌هایی در قالب همایش پیشکسوتان و مربیان پرورشی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

زارع‌شاهی یادآور شد: برنامه‌هایی که به صورت همایشی و تجمعی به مناسبت این هفته تدارک دیده شده بود به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شد.

انتهای پیام
captcha