حمایت غیرحضوری از ایتام و فرزندان نیازمند در یزد
کد خبر: 3882643
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

حمایت غیرحضوری از ایتام و فرزندان نیازمند در یزد

قائم مقام کمیته امداد استان یزد، سامانه «اکرام» را ساده‌ترین روش برای حمایت ایتام و نیازمندان برشمرد و گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را برعهده گیرند.

حمایت غیرحضوری و آنی از ایتام و فرزندان نیازمند در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین باقریان، قائم مقام کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه سامانه اکرام ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است اظهار کرد: نیکوکاران یزدی می‌توانند در آستانه میلاد ابوالایتام حضرت علی(ع) با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

وی با اشاره به بخشی از قابلیت‌های سامانه اکرام کمیته امداد، بیان کرد: نیکوکاران و حامیان خیر می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اکرام نسبت به انتخاب ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین باقابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدایی در این کار خداپسندانه شرکت کرده و به سیره عملی امیرالمؤمنین علی(ع) عمل کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت ۳۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

انتهای پیام
captcha