استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی دانش‌‎آموزان زنجانی
کد خبر: 3883141
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی دانش‌‎آموزان زنجانی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با وجود تعطیلی مدارس برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش متوقف نشده است، تصریح کرد: دارالقرآن‌های دانش‌آموزی به شکل مجازی با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و از طریق شبکه‌های اجتماعی آموزش‌های مربوط را ارائه می‌دهند.

استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های قرآنی دانش‌‎آموزان در زنجانمحمدجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‎وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 65 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی از 14 منطقه استان زنجان شرکت کردند.

وی با اشاره به راهیابی 23 هزار دانش‌آموز به مرحله منطقه‌ای این مسابقات اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، فعلاً برگزاری مسابقات قرآن در 3 منطقه نیمه‌کاره مانده و در صورت تداوم تعطیلی‌ها تدابیر دیگری اندیشیده می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در مورد برگزاری مسابقات منتظر تصمیم وزارت بهداشت هستیم و شاید از متسابقین فیلم تهیه و به شکل غیرحضوری، فیلم‌ها را برای داوری ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود تعطیلی مدارس برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش متوقف نشده است، تصریح کرد: دارالقرآن‌های دانش‌آموزی به شکل مجازی با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و از طریق شبکه‌های اجتماعی آموزش‌های مربوط را ارائه می‌دهند.

رضایی با اشاره به اینکه 12 دارالقرآن دانش‌آموزی در سطح استان فعال است، ابراز کرد: در حال حاضر از فضای مجازی برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی دانش‌آموزان بهره می‌گیریم.

انتهای پیام
captcha