«درخت گردو» مجور نمایش گرفت
کد خبر: 3883799
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

«درخت گردو» مجور نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۲ فیلم؛ از جمله «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان مجوز نمایش صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش ۲ فیلم درخت گردو به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی حاجی احمدی، کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی و مردن در آب مطهر به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی را صادر کرد. این دو فیلم بهمن ماه امسال و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمدند.

فیلم سینمایی درخت گردو با بازی هنرمندانی چون مهران مدیری، پیمان معادی، مینا ساداتی و مینو شریفی درباره بمباران شیمیایی مردم کردستان است که در خلاصه داستان آن آمده است: شهر گرفتار فاجعه شده، قادر باید خانواده‌اش را نجات دهد. پیمان معادی برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره امسال شد.

در این فیلم نیز هنرمندانی چون علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدری نیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، خیام وقار کاشانی، امیررضا رنجبران، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی مردن در آب مطهر قصه‌ چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. در خلاصه این فیلم آمده است: رونا: حامد از دریا نترسی یا از هرچی که بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی‌ترسم.

انتهای پیام
captcha