تلاش گروه‌های جهادی بسیج برای مقابله با شیوع كرونا در صدرا
کد خبر: 3883800
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

تلاش گروه‌های جهادی بسیج برای مقابله با شیوع كرونا در صدرا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از تلاش گروه‌های جهادی بسیج این ناحیه برای مقابله با شیوع كرونا در شهر صدرا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، فرزاد محمدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران از تلاش گروه‌های جهادی بسیج این ناحیه برای مقابله با شیوع كرونا در شهر جدیدالتأسیس صدرا خبر داد و گفت: به یاری خدا اگر همه با هم با روحیه و کار جهادی در زمینه مقابله با ویروس کرونا تلاش کنیم، سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها قادر به مهار و کنترل این ویروس خواهیم بود.

وی با بیان اینكه گروه‌های جهادی استقبال زیادی برای فعالیت در این زمینه داشته‌اند، افزود: این روزها گروه‌های جهادی این ناحیه در شمال غرب شیراز اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن مساکن مهر، معابر، دستگاه‌های خودپرداز و سایر اماکن عمومی كرده و تمام تلاش خود را جهت همکاری با مجموعه‌های بهداشتی تا رفع کامل این ویروس انجام می‌دهند.

محمدی گفت: بسیج سازندگی ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در شمال غرب شیراز از ظرفیت حداقل 30 گروه جهادی در سال 1398 برای خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان استفاده كرده است.

 وی همچنین به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز در سیل‌های اتفاق افتاده در سالی که گذشت اشاره كرد و گفت: در بحث كمك‌رسانی گروه‌های جهادی در سیل چه سیل ابتدای سال در سراسر کشور و چه سیل سیستان و بلوچستان مشارکت گسترده‌ای داشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم بیش از حد توان در امور مختلف امدادرسان مردم باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: به‌عنوان مثال در سیل سیستان و بلوچستان بالغ بر 300 میلیون کمک‌های غیرنقدی و نقدی توسط گروه‌های جهادی این ناحیه انجام گرفت و همچنین اعزام تیم پزشکی، کلنگ‌زنی، ساخت یک مدرسه و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در مناطق سیل‌زده بوده است.

 وی در خصوص سایر فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در شمال غرب شیراز گفت: در مجموع بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در شمال غرب شیراز جهت کمک به محرومین و نیازمندان اقدمات قابل توجهی انجام داده است از جمله می‌توان به مرمت بیش از 30 منزل محرومین، اهدای جهیزیه به 17 نوعروس، وصل انشعابات منازل محرومین، اهدای بیش از 2 هزار بسته معیشتی ، راه‌اندازی 29 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار و مردم‌دار و ایجاد 6 کارگاه اشتغال‌زایی و موارد بسیار دیگر اشاره كرد.

انتهای پیام
captcha