ضدعفونی کردن شهر صدرا به‌صورت شبانه‌روزی توسط گروه‌های جهادی
کد خبر: 3886580
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

ضدعفونی کردن شهر صدرا به‌صورت شبانه‌روزی توسط گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز از ضدعفونی کردن شهر صدرا به‌صورت شبانه‌روزی توسط گروه‌های جهادی به‌منظور مقابله با شیوع كرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنائی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز شامگاه پنج‌شنبه، 29 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در شمال غرب شیراز جهت ضدعفونی كردن معابر، آپارتمان‌ها، عابر بانک‌ها، مغازه‌ها و... از ابتدای شروع خبر ویروس کرونا در شهر شیراز آغاز كردند و ان‌شاءالله تا ریشه‌كنی این ویروس فعالیت آنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شهر صدرا گروه‌های جهادی با سرپرستی گروه جهادی شهید خادم صادق به‌صورت شبانه‌روزی همه نقاط شامل فاز 1 و 2 و 3 شهر صدرا را که امکان انتقال ویروس را دارد، با حضور در آن محل گندزدایی و ضدعفونی می‌كنند.

بنایی ادامه داد: برنامه ضدعفونی كردن و گندزدایی در شهر صدرا با همکاری شهرداری شهر صدرا و با در اختیار قرار دادن یک دستگاه مینی‌بوس جهت جابه‌جائی اعضای گروه جهادی و تعویض شیف به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) شیراز بیان كرد: در این برنامه گروه‌های جهادی با داشتن لباس‌های مخصوص ضدعفونی جهت کمک به عموم مردم جامعه در از بین بردن این ویروس تا پایان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از گروه‌های جهادی و همه عزیزان و نهادهائی که مخلصانه در خدمت به جامعه در صحنه‌ها و میدان‌ها همیشه حضور دارند، تقدیر و تشکر كرد.

انتهای پیام
captcha