تصویب نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی در استان یزد
کد خبر: 3886730
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
برای اولین بار در کشور؛

تصویب نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی در استان یزد

مدیرعامل اتحاديه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از تصویب نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی در این استان برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

تصویب نرخ‌نامه فعالیت های قرآنی برای اولین بار در سطح کشور در استان یزدحمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحاديه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از تصویب نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی برای اولین بار در سطح کشور در این استان خبر داد و اظهار کرد: به منظور هماهنگ‌ ساختن نرخ هزينه‌ فعالیت‌های قرآنی، نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی به منظور اجرا در تمامی ادارات و ارگان‌ها در استان اعلام شد.

مطهریان افزود: نرخ‌نامه فعالیت‌های قرآنی كه توسط اتحاديه قرآنی استان اعلام شد از اول فروردین 1399 به مدت یکسال لازم الاجرا است.

وی با اشاره به مزايای تعيين هزينه مصوب برای فعالیت‌های قرآنی عنوان كرد: با مصوب شدن هزينه‌ها، هر يك از مؤسسات قرآنی و ادارات موظف هستند هزينه‌ را طبق نرخ‌نامه مصوب ابلاغی پرداخت یا دریافت کنند، البته مؤسسات قرآنی به اختيار خود می‌توانند كمتر از ميزان اعلام شده برای برگزاری دوره‌های قرآنی هزينه دريافت كنند.

مدیرعامل اتحاديه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: براساس مصوبه هیئت مدیره اتحاديه قرآنی استان یزد نرخنامه فعالیت‌های قرآنی شامل سه بخش فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های تبلیغی و فعالیت‌های پژوهشی اعلام شد که علاقمندان می‌توانند از طریق سایت www.qurany.org.ir به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha