توزيع اقلام بهداشتی و سبدمعيشتی ويژه كودكان كار در یزد
کد خبر: 3887125
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

توزيع اقلام بهداشتی و سبدمعيشتی ويژه كودكان كار در یزد

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از تهيه و توزيع اقلام بهداشتی و سبد معيشتی به كودكان كار و خانواده‌های آنها خبر داد.

تهيه و توزيع اقلام بهداشتی و سبد معيشتی ويژه كودكان كاربه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی، مديركل ‌دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از تهيه و توزيع اقلام بهداشتی و سبد معيشتی به كودكان كار خبر داد و اظهار کرد: اقلام بهداشتی و سبد معيشتی در سه مرحله بين كودكان كار و خانواده‌های آنها توزيع شد.

وی ادامه داد: ‌در مرحله اول با مشاركت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره كل بهزيستی استان، تعداد ۵۴۰ بسته محتوی اقلام بهداشتی تهيه و با همكاری مركز ساماندهی كودكان كار آشيانه باران و با آموزش مسائل بهداشتی در اختيار كودكان كار و خانواده‌های آنها قرار گرفت.‌

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: ‌در مرحله دوم از محل اعتبارات طرح‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، تعداد‌ ۶۰ سبد معيشتی تهيه و بين خانواده‌های كودكان كار توزيع شد.

خامسی بیان کرد: سومين مرحله تهيه و توزيع ٢٠٠ سبد معيشتی از طرف خانه فرهنگ صدوقی ‌بود که به كودكان و خانواده‌هايشان تعلق گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: در اين شرايط كه كودكان كار و خانواده‌های آنها در معرض آسيب‌ها و خطرات زيادی قرار دارند، مشكلات معيشتی و آموزش اصول بهداشتی به آنها در دستور كار مسئولان، خيران و مؤسسات مردم‌نهاد استان قرار دارد و همچنان درحال پيگيری و رسيدگی است.

انتهای پیام
captcha