افزایش همکاری شهرداری و سپاه یزد برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3887295
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

افزایش همکاری شهرداری و سپاه یزد برای مقابله با کرونا

شهردار یزد بر افزایش همکاری این نهاد و سپاه الغدیر استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: سپاه الغدیر همواره در کنار مردم به خدمت‌رسانی مشغول است.

افزایش همکاری شهرداری و سپاه یزد برای مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از یزد، جمال‌الدین عزیزی، شهردار یزد، روز گذشته، 5 فروردین ماه در دیدار با سرهنگ پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با قدردانی از حضور مؤثر سپاه و نيروهای بسيجی در فعاليت‌های مختلف جهت مقابله با كرونا از جمله گندزدایی، بر حضور پُررنگ نیروی بسیج و سپاه در کنار شهرداری، قاطعیت در ورود و خروج‌های شهر و محدودیت‌های تردد در سطح شهر برای کنترل این بیماری تاکید کرد.

سرهنگ پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این دیدار به قرارگاه پدافند زیستی در این فرماندهی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه از چهارم اسفند فعالیت خود را با کارگروه‌های تعریف شده آغاز کرده است.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی نیز در اولین روزهای شیوع این ویروس فعال شد و به کمک کادر درمان استان اقدامات پزشکی را آغاز کرد.

غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز با قدردانی از تلاش های نیروهای سپاه یزد با کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه الغدیر همواره در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول هستند و در این مقطع که کشور با این بیماری مبارزه می کند سپاه الغدیر همچنان که در زمان دفاع مقدس خدمات شایسته ای را انجام داد در مقابله با ویروس کرونا هم به یاری مردم شتافت و امید را به مردم بازگرداند.

غلامعلی سفید در ادامه با اعلام آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر افزود: مردم طی هفته‌های اخیر ماندن در خانه را به عنوان بهترین اقدام در مقابل این ویروس برگزیدند و در ایامی که بسیاری از امور به واسطه این بیماری تعطیل شده ما با همکاری هم به ارائه خدمات بپردازیم و امیدواریم آمادگی که در مردم برای در خانه ماندن ایجاد شده از بین نرود.

انتهای پیام
captcha