مجازی زیارت کنید
کد خبر: 3887670
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

مجازی زیارت کنید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: برنامه‌های مختلف امامزادگان یزد پخش زنده و روزانه به صورت مجازی برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند با عضویت در پیج های امامزادگان، به صورت مجازی زیارت کنند.

مجازی زیارت کنیدمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه امامزادگان شهرستان یزد فعالیت‌های خود را در فضای مجازی دنبال خواهند کرد اظهار کرد: به علت شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از آن، تصمیم گرفته شد تا برنامه‌ها به صورت آنلاین در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: با راه اندازی پیج‌های اینستاگرام امامزاده جعفر (ع) و امامزاده سید جعفر محمد یزد (ع) و امامزاده سید نصرالله (ع) یزد ان‌شاءالله برنامه‌ها به صورت مجازی و آنلاین در اختیار علاقه مندان خواهد بود تا بتوانند زیارت از راه دور را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امامزادگان به روز خواهد بود اضافه کرد: برنامه‌های هر کدام از این امامزادگان هر روزه در فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد تا شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.

لینک عضویت در پیج امامزاده جعفر (ع) یزد: https://www.instagram.com/darbargah.aftab
لینک عضویت در پیج امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد: https://www.instagram.com/sayedjafarmohammad
لینک عضویت در پیج امامزاده سیدنصرالله (ع) یزد: https://www.instagram.com/qarar_bandegy/

 

انتهای پیام
captcha