اجرای طرح «آستان مهربانی» در یزد
کد خبر: 3888753
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

اجرای طرح «آستان مهربانی» در یزد

مدیرکل اوقاف یزد گفت: طرح «آستان مهربانی» به‌منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی شد.

اجرای طرح «آستان مهربانی» در یزدحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به‌دنبال شیوع ویروس کرونا و عدم اجرای طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد اجرا شد.

وی افزود: در قالب این طرح بیش از 550 بن خرید کالا به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال بین افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شد.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده یکی از رسالت‌های این نهاد را کمک به خانواده‌های مددجو و کم‌برخوردار دانست و بیان کرد: به‌طور کلی طرح آستان مهربانی با هدف ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف یزد اضافه کرد: از ابتدای شیوع این ویروس اقدامات قابل توجهی از جمله ضدعفونی روزانه آستان‌های مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و به‌ویژه محل تماس دست افراد با سطوح، توزیع مواد خالص ضدعفونی کننده برای پاکسازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابرعمومی و ... انجام شد.

وی ادامه داد: در ادامه به دلیل گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا اوقاف یزد نیز با تولید کارگاه تولید ماسک و لباس کادر درمانی بیمارستان‌ها به صف مقابله با کرونا پیوست.

حجت‌الاسلام زارع‌زاده اضافه کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا برپایی هرگونه تجمع و برپایی مراسم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان از جمله برنامه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری لغو و درب امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی بسته شد.

انتهای پیام
captcha