اجرای طرح «صلای مودت» با محوریت مباحث خانواده در فضای مجازی
کد خبر: 3889007
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

اجرای طرح «صلای مودت» با محوریت مباحث خانواده در فضای مجازی

معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «صلای مودت» اعلام کرد: بانوان طلبه می‌توانند نظرات و یا مطالب علمی خود را در مورد هر یک از موضوعات و محورهای طرح «صلای مودت» به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) در پیام‌رسان سروش ارسال کرده تا پس از بررسی، به اشتراک گذاشته شود. 

اجرای طرح «صلای مودت» با محوریت مباحث خانواده در فضای مجازیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن برزو با اشاره به فعالیت کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) در پیام‌رسان سروش، بیان کرد: در این کانال، ویژه برنامه «صلای مودت» به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا با اشاره به اهمیت مباحث خانواده در دین اسلام و جامعه بشری، گفت: از آنجا که یکی از اهداف تشکیل خانواده، تأمین نیازهای معنوی و عاطفی انسان و در ضمنِ آن کسب آرامش روح و روان فرد است، جهت دستیابی به این اهداف باید مقدماتی را فراهم کرد.
برزو با تأکید بر معرفی خانواده به عنوان کانون تربیت، که صلاح آن موجب نیکبختی و سعادت و فساد آن سبب انحراف و تباهی جامعه‌ی انسانی خواهد بود، گفت: یکی از گام‌های نخست در راه تحکیم بنیان خانواده، شناخت واجتماع بشری است.
وی یادآور شد: در صورت اعمال صحیح این کارکردها در خانواده، اهداف مهم تشکیل آن محقق می‌شود و در راستای تعالی و سعادت جامعه، گام مهمی خواهد بود.
معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) تصریح کرد: در این ویژه برنامه، با استفاده از آیات، روایات و سخنان بزرگان، مطالب در سه محور «تشکیل خانواده»، «تحکیم خانواده» و «آسیب‌ها و عوامل فروپاشی خانواده» ارائه می‌شود.
برزو گفت: کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t در دسترس است و همه بانوان طلبه به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از مطالب آن بهره‌مند شوند.
وی بیان کرد: براساس این طرح، در روزهای فرد هر هفته محتوای فرهنگی در محورهای ذکر شده، در کانال بارگذاری و پس از پایان مطالب هر محور، مسابقه‌ای برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغی در پایان تصریح کرد: بانوان طلبه و دیگر مخاطبان این کانال می‌توانند نظرات و یا مطالب علمی خود را در مورد هر یک از موضوعات و محورهای طرح «صلای مودت» به ادمین کانال ارسال کرده تا پس از بررسی، به اشتراک گذاشته شود.
انتهای پیام
captcha