مددجویان یزدی روزانه ۷ هزار ماسک تولید می‌کنند
کد خبر: 3889231
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

مددجویان یزدی روزانه ۷ هزار ماسک تولید می‌کنند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد روزانه ۷ هزار ماسک و ۵۰۰ «گان» برای مقابله با ویروس کرونا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

مددجویان یزدی روزانه ۷۰۰۰ ماسک تولید می‌کنندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، امیر زین‌العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، اظهار کرد: این نهاد با تکیه‌ بر توان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اقدام به تولید ماسک و لباس گان برای یاری‌رساندن به عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، کرده است.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد روزانه ۷۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ عدد لباس «گان» برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

قمی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به چرخه تولید لباس «گان» نیز افزوده شدند تصریح کرد: این نهاد از زمان شیوع ویروس کرونا، نقش مهمی در مقابله و جلوگیری از انتشار این ویروس با تولید ماسک و لباس گان توسط مددجویان تحت حمایت در منازل و کارگاه‌های ویژه ایفا کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: با راه‌اندازی خط تولید ماسک و لباس «گان» از بیستم اسفندماه سال ۹۸ توسط کمیته امداد استان یزد برای مددجویان تحت حمایت علاوه بر تأمین نیازهای استان، برای مددجویان نیز ایجاد اشتغال شد.

انتهای پیام
captcha