کمک به اقشار آسیب‌پذیر از سوی خانه فرهنگ صدوقی
کد خبر: 3889529
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

کمک به اقشار آسیب‌پذیر از سوی خانه فرهنگ صدوقی

مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی گفت: با توجه به تبعاتی که به دلیل کرونا برای برخی خانواده‌ها به وجود آمد و با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر با همکاری خیران بسته‌های معیشتی در محلات حاشیه‌ای شهر یزد توزیع شد.

کمک به اقشار آسیب‌پذیر از سوی خانه فرهنگ صدوقیبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد صدوقی، مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی 18 فروردین ماه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: کرونا ابعاد مختلفی دارد که برخی مسائل آن به مرور ایجاد می‌شود و با همراهی مردم قطعا از مشکلات پیش آمده عبور خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام صدوقی ادامه داد: با همت مسئولان و نیت بلند خیران، خوشبختانه در حوزه کمک‌های درمانی با کمبود مواجه نیستیم و در حوزه بهداشت هم نیازهای مرکز بهداشت استان پاسخ داده شد.

وی افزود: با کمک گروه‌های مردمی و شهرداری یزد مسائل معیشتی در اولویت قرار گرفت و در دو مرحله بسته‌های غذایی و بهداشتی تهیه و توزیع شد.

مدیرعامل خانه فرهنگی صدوقی گفت: باید بستری فراهم کنیم که به سمت زندگی با کرونا برویم و سیاست جامعی برای حفاظت از نیروهای کار و مردم در اجتماع داشته باشیم.

حجت‌الاسلام صدوقی بر کمک به اشتغال‌های خرد تاکید کرد و ادامه داد: بسترسازی برای کسب و کارهای خرد با راه اندازی سایت اینترنتی و فروش آنلاین از دیگر مواردی است که با گروه‌های مختلف دنبال می‌شود تا مشاغلی که با مشکل روبرو هستند از این طریق به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: این بسترسازی در حوزه پزشکی با راه اندازی مشاوره تلفنی بر بستر وب آغاز شده و سایر بخش‌های سلامت هم اعلام آمادگی کردند تا در این طرح مشارکت کنند.

صدوقی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال و رکودی که ممکن است در آینده با آن روبرو باشیم جلساتی با اصناف و فعالان بخش‌های اقتصادی و گردشگری آغاز شده است و امیدواریم اقدامات موثری برای استان رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha