اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان برای مبارزه با کرونا
کد خبر: 3890823
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان برای مبارزه با کرونا

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان گفت: جوانان موکب عاشقان ائمه(ع) محله صدرآباد اردکان هزینه برگزاری جشن نیمه شعبان خود را به مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان برای مبارزه به کرونابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اردکان، حجت‌الاسلام حسین حیدریان، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شد که امسال جشن‌های نیمه شعبان رنگ و بوی دیگری داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به شرایط کرونایی جامعه، جوانان موکب عاشقان ائمه (ع) محله صدرآباد اردکان که یکی از برگزارکنندگان جشن‌های باشکوه نیمه شعبان بودند در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری جشن امسال خود به مبلغ 50 میلیون ریال را به ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان اردکان اهدا کردند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان تصریح‌ کرد: مبلغ اهدایی موکب عاشقان ائمه برای تهیه 120 بسته اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و 200 عدد گان جهت اهداء به مراکز درمانی بیماران کرونایی شهرستان اردکان هزینه و این اقلام بهداشتی در کمترین زمان ممکن تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام
captcha