پشتیبانی خانواده شهدا از کادر درمان غرورآفرین است
کد خبر: 3890833
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

پشتیبانی خانواده شهدا از کادر درمان غرورآفرین است

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: در شرایط بحرانی شیوع کرونا خانواده شهدا و جانبازان با حضور پرشور و داوطلبانه خود در پشتیبانی از کادر درمان موجب افتخار و غرور مردم استان یزد و کشور هستند.

شیوع ویروس کرونا موجب احیای فرهنگ اصیل ایرانی شدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، 22 فروردین ماه در دیدار با خانواده شهید محمدهادی غلامی‌نژاد اظهار کرد: خانواده شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار استان و کشور بودند.

وی ادامه داد: اکنون نیز در شرایط بحرانی شیوع کرونا خانواده شهدا و جانبازان با حضور پرشور و داوطلبانه خود در پشتیبانی از کادر درمان موجب افتخار و غرور مردم استان یزد و کشور هستند.

پورشمسی با اشاره به اهمیت سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری و تقدیر ایشان از مادر شهید محمدهادی غلامی‌نژاد افزود: توجه رهبر انقلاب به خانواده شهدای یزدی که مخلصانه برای کمک به کادر درمانی مقابله با کرونا وارد میدان شدند مایه افتخار تمام مردم استان یزد است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد جریان شیوع کرونا را احیاگر تمدن اسلامی دانست و گفت: با شیوع این ویروس نوظهور فرهنگ اصیل ایرانی و ایثار خانواده شهدا و جانبازان که اغلب به دلیل دغدغه‌های روزمره در حال فراموشی بودند، دوباره احیا و یادآوری شدند.

سرهنگ پورشمسی فرهنگ ایثار و شهادت را نقطه تمایز کشور اسلامی ایران با دیگر کشورهای غربی عنوان و تصریح کرد: تبدیل کردن منزل مسکونی به کارگاه تولید ماسک و تهیه لباس گان پزشکی، در حقیقت ادامه راه شهدا و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

یادآور می‌شود فاطمه فائزی، مادر شهید محمدهادی غلامی‌نژاد با همکاری تعدادی از بانوان خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس منزل شخصی خود را به کارگاه‌ تولید ماسک و گان تبدیل کرده و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا محصولات تولیدی خود را رایگان در اختیار کادر درمانی بیمارستان و اقشار مختلف مردم قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha