پرداخت 290 میلیون تومان هزینه درمانی به مددجویان ساروی
کد خبر: 3890940
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

پرداخت 290 میلیون تومان هزینه درمانی به مددجویان ساروی

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری، اظهار کرد: در راستای کمک به تامین تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج در شهر و مناطق محروم، ۲۹۰ میلیون تومان در سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار و بیماران صعب العلاج واریز شده است.

پرداخت 290 میلیون تومان هزینه درمانی به مددجویان سارویبه گزارش ایکنا از مازندران، مرتضی ناعی رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری امروز 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: ۸۹۱ میلیون تومان کمک هزینه‌های درمانی به مددجویان تحت حمایت در این منطقه طی سال گذشته پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش کمک به رفع سو تغذیه ۲۵ کودک مجموعا ۱۶ میلیون تومان برای خرید مایحتاج عمومی از فروشگاه‌های طرف قرارداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری، تصریح کرد: در راستای کمک به تامین تجهیزات درمان بیماران صعب‌العلاج در شهر و مناطق محروم ۲۹۰ میلیون تومان در سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار و بیماران صعب العلاج واریز شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری، گفت: کمک به فرانشیز خدمات درمانی مددجویان نیز به ارزش ۵۷۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی در طی سال گذشته برای ۳ هزار و ۶۵۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری ارائه شد و در حال حاضر  ۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha