دستگیری باند اخاذان مأمورنما در شیراز
کد خبر: 3891142
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

دستگیری باند اخاذان مأمورنما در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری باند 3 نفره اخاذان مأمورنما خبر داد كه مبلغ 49 میلیون ریال وجه نقد و حدود 500 كیلوگرم مس از شاكی اخذ كرده بودند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز امروز، 24 فروردین‌ماه بیان كرد: شخصی به هویت معلوم با مراجعه به كلانتری 26 رحمت شهرستان شیراز بیان كرد 3 نفر با یك دستگاه پژو خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی كردند و مبلغ 49 میلیون ریال وجه نقد و حدود 500 كیلوگرم مس از من اخاذی و متواری شدند.

وی افزود: مأموران كلانتری 26 رحمت با اقدامات فنی و تخصصی هر 3 نفر متهم مأمورنما كه با یك دستگاه پژو در بلوار عرفان در حال تردد بودند را شناسایی و در یك اقدام غافلگیرانه آنان را دستگیر كردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بازرسی از خودرو و منزل متهمان اموالی از قبیل 4 دستگاه بی‌سیم دستی، یک رشته دستبند فاقد شماره، یک جلیقه شبرنگ، 2 عدد افشانه فلفلی سازمانی، 2 قبضه کلت پلاستیکی، چراغ گردان پلیسی و تعدادی حکم ماموریت كشف شد.

شجاعی گفت: این اخاذان مأمورنما در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر اخاذی از شاكی اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه كرد: در صورت مراجعه مأموران انتظامی به آنان ضمن درخواست كارت شناسایی، در صورت مشكوك بودن بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اعلام كنند تا امكان ارتكاب جرم از افراد ناشناس و مأمورنما سلب شود.

انتهای پیام
captcha