همراهی روحانیون با بیماران کرونایی در رباط کریم + عکس
کد خبر: 3891811
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

همراهی روحانیون با بیماران کرونایی در رباط کریم + عکس

سرپرست اداره تبليغات اسلامی رباط کریم از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با حضور مبلغان برای بيماران کرونايی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام حسين رواز، سرپرست اداره تبليغات اسلامی رباط کریم، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مراکز درمانی که برای بهبود بيماران کرونایی تلاش می‌کنند، موجب نشاط این بیماران می‌شود تا اين شرايط سخت را بهتر سپری کنند.

وی با اشاره به تداوم این نوع فعالیت‌ها و آگاهی‌رسانی به مردم، افزود: این برنامه به‌صورت اعزام مبلغان و فعالان فرهنگی به‌صورت همراهی با بيمار و دادن روحيه به آنها انجام می‌شود که می‌تواند در کنار ديگر اقدامات درمانی مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام رواز ادامه داد: همچنین در راستای مبارزه با ویروس کرونا و شکست آن، هیئت‌های مذهبی، مساجد، مؤسسات، خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نیز به‌صورت خودجوش و جهادی در تهیه ماسک و توزیع آن، ضدعفونی و گندزدایی معابر فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره تبليغات اسلامی رباط کریم، با اشاره به ارسال کمک به مناطق محروم و پیوستن به پویش ملی «به توان ما»، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم می‌توانند برای خرید بسته‌های سلامت و پیشگیری و شرکت در این پویش، عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند، تا روش‌های مشارکت و‌ پرداخت پیامک شود.

حجت‌الاسلام رواز بیان کرد: ان‌شاءالله با یاری خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین(ع) و رعایت اصول بهداشتی بر این بیماری غلبه خواهیم کرد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha