رزمایش «کمک مؤمنانه» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3892126
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

رزمایش «کمک مؤمنانه» در یزد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: رزمایش «کمک مؤمنانه» با محوریت مساجد و به همت مجمع خیرین جهادگر بسیجی استان در سه مرحله اجرا خواهد شد.

رزمایش «کمک مومنانه» در یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، 28 فروردین ماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: آنچه امروز در زمینه شیوع بیماری کرونا در کشورهای غربی که مدعی قدرت هستند، را می‌بینیم و در مقابل اقدامات مردم و مسئولان و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که دلسوزانه در مقابله با این بیماری فعالیت دارند، قابل مقایسه با غرب نیست و با همدلی و اتحاد مبارزه با کرونا به خوبی مدیریت شد.

وی ادامه داد: آنچه در اسلام طراحی شده، یک مبنای الهی با عنوان ولایت دارد و ولایت معنایی متعالی و بزرگ است و هرگاه مبنای حرکت ما ولایت بود، موفق عمل کردیم همان گونه که تجربه چهل سال و در مقابله با ویروس کرونا نیز همین اتفاق در کشور ما رخ داده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به راه اندازی قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: این قرارگاه با نگاه ویژه به مستضعف دنبال می‌شود نه اقشار آسیب پذیر، زیرا که مستضعف بخشی از آحاد مردم بوده و با بحران کرونا دچار مشکلاتی شدند لذا خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت مساجد و امام جماعت مسجد محله و به همت مجمع خیرین جهادگر بسیجی استان در سه مرحله اجرا خواهد شد.

پورشمسی افزود: مرحله اول این رزمایش سه روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، مرحله دوم نیمه ماه و همزمان با ولادت امام مجتبی (ع) و مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر اجرایی می‌شود، البته این رزمایش تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی بهره‌مندی از بانک اطلاعاتی برخی نهادها مثل بهزیستی، بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد در راستای شناسایی خانوارهای مستضعف خبر داد.

یادآور می‌شود در این نشست راسخی نژاد معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان، سرهنگ زارع کمالی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر و گل محمدی مسئول بسیج رسانه استان نیز مطالبی را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha