اجرای پویش مهربانی «دست یار» در یزد
کد خبر: 3892147
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

اجرای پویش مهربانی «دست یار» در یزد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد از اجرای پویش مهربانی «دست یار» با هدف تهیه سبدهای معیشتی ویژه افراد کم‌برخوردار در این استان خبر داد.

اجرای پویش مهربانی «دست یار» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه اظهار کرد: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت‌های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت‌ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

حرازی‌زاده بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یکی از ارکان اصلی در حوادث و بحران‌ها همچون زلزله و سیل این بار نیز در شرایط کنونی کشور با مشارکت‌های مردمی به دنبال رفع کمبودهای مردمی در مناطق محروم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد ضمن اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال‌احمر یزد گفت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیران به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی پسا کرونا، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیران، ادای نذورات افطاری با نیت خیران، بسته‌‌های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: از مردم نوع‌دوست یزد تقاضامندیم تا همانند گذشته که همراهی و همیاری کرده و مشارکت مثال زدنی داشتند اقلام اهدایی بسته بندی و استاندارد شامل ماکارونی، رب گوجه، مرغ، برنج و... در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد و همچنین پرداخت‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #35*112* و یا شماره حساب 4978656033 و شماره کارت 9488-2853-3374-6104 به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز تا در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده‌های کم برخوردار استان باشند.

انتهای پیام
captcha