فعالیت ۳۸۰ بانوی طلبه یزدی در مبارزه با کرونا
کد خبر: 3892544
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

فعالیت ۳۸۰ بانوی طلبه یزدی در مبارزه با کرونا

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت ۳۸۰ بانوی طلبه بسیجی استان یزد در اقدام جهادی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

فعالیت 380 بانوی طلبه استان یزد در مبارزه با کرونابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، مشارکت فعال طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا را ستودنی دانست و اظهار کرد: ‌از همان آغاز شیوع ویروس کرونا، خواهران طلبه پا به عرصه خدمت گذاشتند و کار خود را با دوخت ماسک و تهیه اقلام بهداشتی با توجه به شرایط و نیاز جامعه آغاز کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت 380 بانوی طلبه بسیجی استان یزد در اقدام جهادی مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: فعالیت و حضور در صحنه خواهران طلبه، بار دیگر اثبات کرد روحانیت در طول تاریخ از مردم و در کنار مردم بوده و هست و از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نکرده و نخواهند کرد. علاوه بر دوخت و بسته بندی ماسک، لباس‌های پزشکی و بهداشتی، بخشی از خواهران طلبه در نقاهتگاه‌ها به عنوان همراه بانوان بیمار، به فعالیت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام کارگر اضافه کرد: تعدادی از مشاوران و استادان حوزه علمیه خواهران استان یزد باهدف امیدبخشی و پاسخ به سوالات شرعی به صورت حضوری در نقاهتگاه‌ها، یا به صورت تلفنی و مجازی به بیماران و خانواده های آنان مشاوره می‌دهند.

وی دلجویی از خانواده‌های متوفیان، تجهیز و تغسیل اموات کرونایی(بانوان)، همکاری با شبکه بهداشت، فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی را از دیگر عرصه‌های خدمت بانوان طلبه استان برشمرد و اظهار کرد: خواهران طلبه استان یزد تا رفع کامل ویروس و تحقق آرامش کامل جامعه، در کنار کادر درمانی، مردم و نیازمندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha