دستگیری ۳ نفر پس از ناآرامی زندان عادل‌آباد شیراز
کد خبر: 3892667
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

دستگیری ۳ نفر پس از ناآرامی زندان عادل‌آباد شیراز

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری ۳ نفر تاکنون در جریان ناآرامی فروردین‌ماه در زندان عادل‌آباد شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس، امروز، 31 فروردین‌ماه از دستگیری 3 نفر تاکنون در جریان ناآرامی فروردین‌ماه در زندان عادل آباد شیراز خبر داد و گفت: پس از مهار ناآرامی در زندان  پرونده مسببین حادثه در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل شد.

وی افزود: در جریان این پرونده افرادی خارج از زندان تلاش داشتند ابزار و وسایلی از جمله گوشی‌های موبایل را به داخل زندان منتقل كنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

موسوی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده مجرمین حرفه‌ای و دارای سابقه کیفری هستند، گفت: این افراد علاوه بر کمک به موضوع التهاب در زندان تلاش داشتند از طریق دستگاه کوادکوپتر که برای تصویربرداری‌های هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد مخدر نیز به داخل زندان انتقال دهند که نقشه آن‌ها بر ملا و این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس كل دادگستری فارس اظهار کرد: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و تأکید کرده‌ایم تا پرونده به‌صورت ویژه و در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

یادآور می‌شود، ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز در فروردین‌ماه امسال با اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل نیروهای انتظامی و حفاظت زندان مهار شد.

انتهای پیام
captcha