فعالیت ۴۰ مؤسسه و خانه قرآن یزد در مقابله با کرونا
کد خبر: 3892714
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

فعالیت ۴۰ مؤسسه و خانه قرآن یزد در مقابله با کرونا

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح مواسات و ایجاد کارگاه‌های دوخت و توزیع ماسک در ۴۰ مؤسسه و خانه قرآن استان یزد خبر داد.

موسسات و خانه‌های قرآنی که تعطیل نشدندحجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به تعطیلی مباحث آموزش حضوری مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در این ایام آموزش‌های غیرحضوری قرآنی خود را تعطیل نکرده و در کنار آن طرح مواسات و دیگر فعالیت‌های قرآنی را جزء برنامه‌های کاری خود قرار دادند.

رئیس اداره امور قرآنی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی غیرحضوری تشکل‌های قرآنی افزود: برگزاری جلسات آموزش قرائت و حفظ به صورت آنلاین، مجازی و تلفنی، مسابقات ترجمه، مفاهیم قرآن، مسابقات فرهنگی در قالب نقاشی، طراحی، شعر و ... به مناسبت اعیاد مبعث، شعبانیه و نوروز، تجلیل از والدین دانش آموزانی که جزء کادر درمانی بوده‌اند به صورت مجازی از فعالیت‌های تشکل‌ها در این ایام است.

رضایی به اقدامات بهداشتی تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگاه‌های خیاطی در مؤسسات برای تهیه، دوخت و توزیع ماسک و گان، تهیه ملزومات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از دیگر فعالیت‌های جهادی در این ایام است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص طرح مواسات گفت: جمع آوری کمک‌های نقدی، تهیه بسته‌های حمایتی و مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان و اقشار مختلف جامعه ازدیگر اقدامات تشکل‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha