هیئت اندیشه‌ورز قرآنی کرمانشاه تشکیل شد
کد خبر: 3893616
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

هیئت اندیشه‌ورز قرآنی کرمانشاه تشکیل شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل هیئت اندیشه‌‌ورز قرآنی در کرمانشاه با هدف بهبود فضای قرآنی این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در کرمانشاه با حضور 23 نفر از نخبگان قرآنی استان خبر داد.

وی افزود: روز گذشته، 3 اردیبهشت‌ماه اولین جلسه این هیئت با حضور برخی از نخبگان قرآنی استان تشکیل شد و محور برگزاری این جلسه بحث درخصوص تربیت مدیران آینده فرهنگی و قرآنی بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ضرورت وجود اندیشه‌های نو در صحنه قرآنی لازم است تا با حضور جوانان در این عرصه عمل کنیم چراکه امروز صحنه قرآنی نیازمند به تولید فکر و اندیشه در رده‌های بالایی است.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: امروز نیازمندیم تا صحنه قرآنی را به درستی بشناسیم و در این حوزه طراحی راهبردی صحیحی برای اقدام ارائه کنیم.

وی گفت: برای بهبود فضای قرآنی به افرادی نیاز داریم تا فهم درستی از فرهنگ و مدیدیرت فرهنگی و قرآنی داشته باشند همچنین توانایی طراحی راهبردی و مدیریت این فضا نیز مهم است.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اهدافی که در هیئت اندیشه‌ورز قرآنی در استان با جدیدت پیگیری می‌شود درخصوص ارائه طرح‌های نوین قرآنی برای ارائه به کشور است.

انتهای پیام
captcha