تمهیدات انتقال خون یزد در ماه رمضان برای تأمین خون سالم
کد خبر: 3894042
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

تمهیدات انتقال خون یزد در ماه رمضان برای تأمین خون سالم

مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به تمهیدات این نهاد در ماه مبارک رمضان در راستای تأمین خون سالم گفت: شیفت خونگیری مراکز انتقال خون استان در این ماه پس از افطار تا پاسی از شب راه‌اندازی شده است.

تمهیدات انتقال خون یزد در ماه رمضان برای تامین خون سالمنقی تقوایی، مدیرکل انتقال خون استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: انتقال خون استان همچون سال‌های گذشته شیفت خونگیری را در ماه مبارک رمضان پس از افطار تا پاسی از شب راه‌اندازی کرده است.

وی گفت: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا و اینکه در ماه مبارک رمضان مردم به علت روزه‌داری کمتر جهت اهدای خون مراجعه می‌کنند و همچنین نظر به نیاز روزانه بیمارستان‌ها به خون و فرآورده‌های خون، از شهروندان درخواست می‌شود با مراجعه به مراکز انتقال خون نیاز بیماران در بیمارستان‌ها را تامین کنند.

تقوایی با اشاره به زمان پذیرش از اهداکنندگان خون در ماه رمضان افزود: پایگاه مرکزی یزد واقع در صفاییه میدان ابوذر، شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 20 الی 23:30، مرکز ثابت خونگیری آزادشهر از ساعت 8 صبح الی 12:30، پایگاه انتقال خون شهرستان اردکان شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 21 الی 23:30 بجز پنج‌شنبه‌ها و پایگاه انتقال خون شهرستان میبد از ساعت 8 الی 13 مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha