پخش 30 تلاوت از قاریان مهریزی در ماه رمضان
کد خبر: 3894727
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

پخش 30 تلاوت از قاریان مهریزی در ماه رمضان

مدیر مجموعه عاشورائیان شهرستان مهریز از ضبط و پخش 30 تلاوت از قاریان این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همچنین به وقت مغرب اذان نوجوانان این شهرستان به صورت مجازی پخش خواهد شد.

فسیدعلی محمد حسینی، مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی عاشورائیان شهرستان مهریز در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا ماه رمضان متفاوتی را سپری می‌کنیم اظهار کرد: این مجموعه برنامه‌های خود را در قالب فضای مجازی و شبکه‌های مختلف تدوین و آماده کرده است.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان تلاوت قاریان نوجوان و جوان شهرستان که از قبل ضبط شده، در شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد به نحوی که 30 تلاوت در ایام رمضان در کانال این مجموعه برای مخاطبان قرار داده می‌شود.

حسینی افزود: همچنین اذان به وقت مغرب توسط این قاریان در هنگام افطار اجرا و در کانال‌های این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی عاشورائیان شهرستان مهریز بیان احکام و تفسیر، تدبر و فهم قرآن، دعای ابوحمزه ثمالی و ... را از دیگر اقدامات دانست و افزود: مراسم جزءخوانی قرآن کریم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاریست.

وی بیان کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا عاشوراییان مهریز فعالیت خود را همگام با نیروهای مردمی و مدافعان سلامت آغاز کرد.

حسینی تهیه و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن، تهیه کلیپ در فضای مجازی را از جمله اقدامات در این راستا دانست و گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز در راستای کمک به نیازمندان در این شهرستان آغاز و همکاری‌های لازم صورت گرفته و در حال اجراست.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی عاشورائیان شهرستان مهریزتصریح کرد: مردم استان یزد بویژه همشهریان عزیز در شهرستان مهریز می‌توانند با عضویت در کانال این مجموعه به آدرس ashouraeiyan_ir@ در جریان برنامه ها قرار گیرند.  

انتهای پیام
captcha