برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان در سال «جهش تولید»
کد خبر: 3895295
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان در سال «جهش تولید»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد.

برگزاری مهرواره «مشاغل» ویژه کودکان در سال «جهش تولید»به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی؛ به نقل از روابط عمومی کانون، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی امروز، 10 اردیبهشت‌ماه از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت‌های ملی و بومی در زمینه مشاغل برای کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندسازی آنان و نیز کشف و معرفی استعدادهای آینده‌سازان میهن اسلامی در این عرصه از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهرواره مشاغل است.

وی تصریح کرد: شیوه‌نامه و فراخوان این مهرواره در سال گذشته تدوین شده بود که به جهت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شده و با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، با ابعاد گسترده‌تر و متناسب با اهداف این نامگذاری برگزار می‌شود.

بینش با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این مهرواره نهایت استفاده را خواهیم کرد، افزود: در صورت تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام برگزاری مهرواره مشاغل، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای مراحل مختلف مهرواره پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، معرفی مشاغل مجازی در بخش‌های فرهنگی و هنری و متناسب با علاقه‌مندی و نیاز مخاطبان و معرفی و پرورش استعدادهای این عرصه، از بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این مهرواره عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha