مسابقه «حفظ قرآن» ویژه دانشجویان یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 3895467
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

مسابقه «حفظ قرآن» ویژه دانشجویان یزدی برگزار می‌شود

مسابقه حفظ قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مسابقه «حفظ قرآن» ویژه دانشجویان یزدی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه حفظ قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسابقات ویژه دانشجویان در دو گروه خواهران و برادران، استادان، کارکنان و خانواده آنان و فرزندان زیر 8 سال استادان و کارکنان برگزار خواهد شد.

حفظ سوره‌های نبا، اعلا و شمس برای رقابت دانشجویان و استادان و کارکنان و خانواده آنان و آیت الکرسی و سوره‌های اخلاص، ناس، فلق و کافرون برای فرزندان زیر 8 سال استادان و کارکنان در نظر گرفته شده است.

نفرات اول در هرگروه، کمک هزینه مشهد مقدس به مبلغ 300 هزارتومان، نفرات دوم در هر گروه، کمک هزینه مشهد مقدس به مبلغ 200 هزارتومان و نفرات سوم در هر گروه کمک هزینه مشهد مقدس به مبلغ 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه شرکت و برگزاری مسابقه می‌توانند به سایت nahad.yazd.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس نهاد رهبری دانشگاه یزد 38210315 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha