آثار شهید مطهری راهگشای مسائل امروز جامعه است
کد خبر: 3895510
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

آثار شهید مطهری راهگشای مسائل امروز جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید مطهری در حوزه‌های مختلف مباحث عمیقی داشته‌اند که می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز جامعه باشد.

آثار شهید مطهری راهگشای مسائل امروز جامعه استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی گندمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد 11 اردیبهشت ماه در دیدار مربیان تربیتی سپاه الغدیر یزد با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: باید سیره شهید مطهری(ره) برای همه افراد جامعه به ویژه جوانان به خوبی تشریح و تبیین شود زیرا که این عالم و فیلسوف بزرگ در حوزه‌های مختلف مباحث عمیقی داشته که می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل امروز جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه جهان تشنه دین است گفت: اگر بخواهیم ایمان و عمل صالح را در ابعاد مختلف داشته باشیم، علم چاشنی حرکت این مسیر است و به حمدالله در دین اسلام هیچ محدودیتی برای کسب علم وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: امروز در حوزه ویروس کرونا کشورهای مدعی علم و پیشرفت در بدترین شرایط قرار گرفته اند و نتوانسته‌اند راهی برای رفع مشکلات خود بیابند.

گندمی تجلیل از خانواده شهدای مربی، نشست فرهنگ مطهر و شناخت فرهنگ شهید مطهری، تجلیل و تقدیر از مربیان نمونه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غیرحضوری را از جمله برنامه‌های این هفته دانست.

سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز و اکنون در حال اجراست.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی تاکنون در حوزه کمک به نیازمندان در سطح استان برگزار شده که می‌توان به توزیع 9 هزار و 980 بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد.

پورشمسی از برگزاری این رزمایش در سه مرحله در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مرحله اول این رزمایش در محل مسجد ملااسماعیل اجرا شد و مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان و سومین مرحله آن در آستانه عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: پیش از این نیز مجموعه بسیج و سپاه در استان یزد در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در سطح استان یزد کرده است.

پورشمسی گفت: تا هر زمان که لازم باشد سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا حضور دارند و برای کمک به نیازمندان از تمام توان خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha