مشاوره تلفنی رایگان به بیماران کرونایی در زنجان
کد خبر: 3896096
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

مشاوره تلفنی رایگان به بیماران کرونایی در زنجان

مسئول بسیج جامعه زنان زنجان گفت: مشاوره‌ تلفنی رایگان برای بیماران کرونایی و خانواده‌های آن‌ها در زمینه افسردگی، وسواس، مهارت زندگی و اضطراب‌های ناشی از کرونا ارائه می‌شود.

راه‌اندازی مشاوره تلفنی به بیماران کرونایی در زنجانلیلا رمضانی، مسئول بسیج جامعه زنان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا، بسیجیان برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود پای کار آمدند و برای مقابله با این ویروس طبق پروتکل‌ها اقداماتی را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه بیماران کرونایی و خانواده‌های آن‌ها ممکن است دچار مشکلات روحی و روانی شوند، ابراز کرد: با استفاده از اساتید مجرب بسیجی روانشناس، مشاوره‌های تلفنی رایگان برای بیماران کرونایی و خانواده‌های آن‌ها در زمینه افسردگی، وسواس، مهارت زندگی و اضطراب‌های ناشی از کرونا ارائه می‌شود.

این مسئول به فعالیت روزانه خواهران بسیجی در بحث غربالگری در مراکز بهداشتی اشاره کرد و افزود: بسیجیان خواهر استان زنجان با حرکتی جهادی و با هدف خدمت‌رسانی و حمایت از مدافعان سلامت در قالب گروه‌های جهادی فعالیت‌های چشمگیر در این عرصه داشته‌اند.

رمضانی از فعالیت ۵۰۴ گروه جهادی خواهر در جبهه مقابله با کرونا خبر داد و افزود: ۲۵۹ کارگاه تولید لوازم بهداشتی راه اندازی و خیاطان در این کارگاه‌ها به‌صورت رایگان اقدام به دوخت ماسک،گان بیمارستانی و آستین یکبار مصرف برای مدافعان سلامت و مردم کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان زنجان با بیان اینکه روزانه ۱۰هزار ماسک بهداشتی توسط خیاطان بسیجی تولید می‌شود، تصریح کرد: ۱۶۰۰ نفر از خواهران بسیجی مستقیماً در کارگاه‌های تولیدی، غربالگری، پخش بسته‌های بهداشتی و معیشتی و بروشور تبلیغاتی و همچنین آموزش روش‌های پیشگیری و رعایت فاصله اجتماعی و مشاوره فعالیت دارند.

وی با اشاره به توزیع ۸ هزار و ۲۰۳ بسته بهداشتی در بین نیازمندان یادآور شد: این بسته‌ها شامل ماسک، الکل، ژل، دستکش و مواد شوینده بوده که با کمک برادران بسیجی در مناطق محروم استان توزیع شد.

این مسئول در خصوص کمک مؤمنانه و رزمایش انفاق در ماه رمضان تصریح کرد: با توجه به فرمان رهبری و وظیفه سربازی سپاه پاسداران، با شیوع کرونا مرحله شناسایی خانواده‌های نیازمند و تعدادی از صاحبان مشاغل که بیکار شدند و همچنین زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و خانواده‌هایی که مبتلا به کرونا بودند، انجام شده است که طبق برنامه با کمک خواهران بسیجی و مردم تا پایان کرونا حمایت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha