ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون و علما در تولید محتوا‌های مجازی
کد خبر: 3896158
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون و علما در تولید محتوا‌های مجازی

رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان سرعین، با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج شعائر دینی، استفاده از ظرفیت‌های روحانیون و علما در تولید محتوا‌های مجازی را موثر و لازم دانست.

ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون و علما در تولید محتوا‌های مجازیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری، رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان سرعین، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری که در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یادآور شد: در این ماه باید از حمایت و دستگیری از مستمندان غافل نشد، به ویژه آنکه در حال حاضر کشور با پدیده شیوع ویروس کرونا مواجه می‌باشد و برخی از مردم با بیکاری و تنگدستی مواجه هستند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در جهت ترویج شعائر دینی، استفاده از ظرفیت‌های روحانیون و علما را در تولید محتوا‌های مجازی موثر و لازم دانست.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی و فرماندار شهرستان سرعین نیز با یادآوری شعار سال ۹۹ مبنی بر حمایت از تولید، اجتناب از بوروکراسی‌های دست و پاگیر را غیر ضروری دانست و بر حمایت از سرمایه گذاری در تمام حوزه‌های اقتصادی به ویژه صنعت توریسم تاکید نمود.
حسن پور اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان از نظر ورود گردشگر و توریسم در استان از جایگاه ویژه‌ای برخودار می‌باشد و فعالیت‌های گوناگون فرهنگی و هنری در منطقه از نظر تنوع و کمی چشمگیر می‌باشد، اما متاسفانه شهرستان سرعین فاقد مجتمع فرهنگی هنری می‌باشد.
وی همچنین از اختصاص ۱۲۰۰ مترمربع جهت احداث مجتمع خبر داد که به زودی عملیات کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha