تجربیات خبرنگاران در شرایط بحرانی کرونا ثبت شود
کد خبر: 3896239
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲

تجربیات خبرنگاران در شرایط بحرانی کرونا ثبت شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تجربیات خبرنگاران و رسانه‌ها باید در شرایط بحرانی ناشی از کرونا ثبت شود تا در صورت تکرار منبع و مأخذی برای آیندگان باشد.

تجربیات خبرنگاران در شرایط بحرانی کرونا ثبت شودبه گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، روز گذشته، 14 اردیبهشت ماه در اولین نشست خبری آغاز به‌ کار سامانه آنلاین خانه مطبوعات استان یزد اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد که منجر به ایفای نقش رسانه‌ها شد و برگ زرینی در رسانه‌های کشور و استان رقم خورد.

وی با تشکر از خدمات رسانه‌ها در این دوران و ایفای نقش در کنار اقشار مختلف در راستای پوشش اخبار کرونا گفت: باید خاطره‌نگاری بحرانی و ثبت تجربیات رسانه‌ها و خبرنگاران در این دوران صورت گرفته تا در صورت تکرار مجدد این اتفاقات در آینده مرجع و مأخذی باشد تا مورد بازخوانی صورت گیرد.

جوادیان‌زاده افزود: قبل از شیوع کرونا برنامه‌هایی برای امسال پیش بینی شده بود که وقوع این بیماری باعث شد تعریفی دیگر از این برنامه‌ها صورت گیرد. برنامه‌های خوب، متفکرانه و خلاقانه‌ای در سال جاری با همفکری و همکاری خانه مطبوعات و دیگر ارگان‌ها اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ارشاد استان یزد از برگزاری جشنواره رسانه‌ای در سال جاری در این استان خبر داد و افزود: جشنواره رسانه‌های استان در قالب جدید و به صورت فصلی و توجه به موضوعات خاص برگزار خواهد شد.

برگزاری سلسه نشست‌های «شب‌های رسانه» با موضوعات مختلف، ظرفیت رسانه‌ها در معرفی یزد جهانی به دنیا و تلاش برای کسب پایتختی کتاب جهان در سال 2022 میلادی از دیگر مباحث مورد اشاره وی بود.

انتهای پیام
captcha