75 معلم نمونه و شاخص یزدی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3896860
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

75 معلم نمونه و شاخص یزدی تجلیل می‌شوند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان یزد با اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان گفت: 72 معلم نمونه و همچنین 3 معلم شاخص استان در مراسمی تجلیل می‌شوند.

برنامه‌های هفته معلم در یزد تشریح شدعلیرضا مصباح‌فر، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان یزد در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان شاخص استان در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و سلامت در جامعه تدوین و در حال اجراست.

وی برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معلمان شاخص استان با وزیر آموزش و پرورش و بیان مشکلات از سوی یکی از معلمان، تماس وزیر با پیشکسوتان فرهنگی در طول هفته معلم، جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، استاندار و مدیران آموزش و پرورش با نمایندگان معلمان شاخص استان و تجلیل از سه معلم شاخص استان از جمله این برنامه‌ها دانست.

مصباح فر ادامه داد: به مناسبت این هفته، پویش «سپاس معلم» به منظور اظهار تشکر دانش‌آموزان از معلمان در قالب فیلم، فایل صوتی، متن، اثر هنری و ... راه‌اندازی شد.

وی تماس مدیرکل آموزش و پرورش استان با معلمان، پیشکسوتان، مدیران سابق آموزش و پرورش، معلمان ایثارگر و ... در طول هفته معلم را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان و بسیج فرهنگیان با آیت‌الله ناصری، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد دیدار کردند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان یزد اجرای برنامه «روایت پژوهی» و جمع آوری و انتشار روایت‌های معلمیِ معلمان استان، تجلیل از جهادگران سلامت فرهنگی کلینیک درمانی فرهنگیان، پویش «معلم ماندگار من» و دریافت آثار فرهنگی، هنری، پژوهشی دانش آموزان استان برای ثبت جلوه‌های ماندگار معلمی توسط سازمان دانش‌آموزی، تجلیل از جهادگران حوزه تعلیم و تربیت، معلمان فعال در پویش #آموزش تعطیل شدنی نیست و معلمان فعال در عرصه تهیه و تولید و انتشارمحتوای الکترونیک در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مصباح فر با اشاره به اینکه در هفته آینده و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان از 72 معلم نمونه استان تجلیل می‌شود گفت: در بررسی‌های انجام شده 75 معلم برتر و شاخص استان انتخاب شدند که در جلسه‌ ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، سه نفر از این بزرگواران و از سوی استاندار یزد تجلیل شد و 72 نفر در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش که به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود، تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha