آسیب‌دیدگان کرونایی در یزد پای سفره «ضیافت همدلی» نشستند
کد خبر: 3897115
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

آسیب‌دیدگان کرونایی در یزد پای سفره «ضیافت همدلی» نشستند

مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی گفت: بیش از 300 بسته مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

آسیب‌دیدگان کرونایی در یزد پای سفره «ضیافت همدلی» نشستندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، محمدحسن برجیان، مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد اظهار کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به محرومان و دستگیری از آنان و اجرای طرح‌های رزمایش مواسات و کمک مومنانه به آسیب دیدگان از ویروس کرونا، 350 بسته مواد غذایی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین گروه‌های هدف توزیع شد.

وی افزود: برای تهیه این بسته‌های مواد غذایی یک میلیارد و 50 میلیون ریال از محل مرکز افق امامزاده جعفر(ع) و کمک‌های نیکوکارانه مردم نیک اندیش یزد هزینه شد.

برجیان افزود: بسته‌های مواد غذایی توزیع شده از سوی این آستان شامل مرغ یا گوشت گوسفندی، برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا، حبوبات و قند است.

مدیرآستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد عنوان کرد: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام
captcha