ثبت‌نام مراكز شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن آغاز شد
کد خبر: 3897461
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

ثبت‌نام مراكز شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن این مؤسسه در ۱۲ مرکز در نقاط مختلف کشور خبر داد.

ثبت‌نام مراكز شبانه‌روزی حفظ یكساله قرآن آغاز شدبه گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، امروز، 20 اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یکساله کل قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: هم‌اكنون 12 مركز شبانه‌روزی وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر كشور مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینكه از این تعداد یک مركز شبانه‌روزی حضرت زینب(س) در استهبان متعلق به بانوان و مابقی برای آقایان است، افزود: شهریه‌ها نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است.

شاهسونی با یادآوری اینكه شرط سنی پذیرش در این مراكز دارای بودن رده سنی 14 تا 22 است، گفت: البته دو مركز سنین بالاتر را در حد یكی دو سال و با شرایط خاص پذیرش می‌كند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: مراكز شبانه‌روزی در 8 استان شامل فارس در شهرهای استهبان، فسا و شیراز، استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس، استان تهران شهر تهران، استان خراسان جنوبی شهر بیرجند، استان قم شهر قم، استان همدان شهر ملایر، استان خوزستان شهر آبادان و استان لرستان شهرستان بروجرد قرار دارند.

وی با بیان اینكه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت beytolahzan.ir مراجعه كنند، گفت: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان به‌منظور حفظ سلامتی و رعایت پروتكل‌های بهداشتی در شرایط شیوع كرونا، مصاحبه تلفنی انجام می‌شود و در صورتی قبولی زمان مصاحبه حضوری به صورت تكی به آنان اعلام می‌شود.

شاهسونی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان مصاحبه حضوری به مرحله آزمایشی این دوره كه حدود 40 روز طول می‌كشد، راه پیدا خواهند كرد و در صورتی كه این دوره را با موفقیت بگذرانند موفق به راهیابی به دوره اصلی خواهند داشت.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به شرایط شیوع كرونا یادآور شد: با توجه به وضعیت اخیر بیماری در کشور تمامی برنامه‌های حضوری مؤسسه تنها در صورت کنترل روند بیماری در کشور و با مجوز مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد و به‌همین منظور و برای فراهم آمدن فرصت لازم جهت اطلاع‌رسانی، مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد ماه 99 تغییر یافته است.

وی همچنین با بیان اینكه مراكز شبانه‌روزی حفظ یكساله كل قرآن بیت‌الاحزان هم داوطلبان ایرانی هم و خارجی را پذیرش می‌كند، گفت: داوطلبان غیر ایرانی عرب زبان تنها در مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) استهبان و سایر داوطلبان غیر ایرانی نیز تنها در مرکز شبانه‌روزی امیرالمؤمنین(ع) فسا مجاز به ثبت‌نام هستند.

انتهای پیام
captcha