6 کاروان شادی «نسیم کرامت» در یزد به راه افتاد
کد خبر: 3897883
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

6 کاروان شادی «نسیم کرامت» در یزد به راه افتاد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شش کاروان شادی با عنوان «نسیم کرامت» از محل امامزادگان و بقاع متبرکه به راه افتاد.

حرکت شش کاروان شادی نسیم کرامت در نگین کویر ایرانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان یزد اظهار کرد: هر ساله با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) شاهد برپایی جشن های متعددی در گوشه و کنار استان یزد بودیم، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود گرفت.

حجت الاسلام کرمی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان یزد، شش کاروان شادی با عنوان نسیم کرامت از محل امامزادگان و بقاع متبرکه به راه افتاد.

وی ادامه داد: این کاروان‌ها با حضور در محلات و به ویژه مجتمع‌های مسکونی به اجرای گروه سرود و مولودی خوانی پرداختند مردم نیز از پشت بام خانه‌ها و پشت پنجره خانه‌ها ویژه برنامه‌های کاروان «نسیم کرامت» را تماشا کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان یزد اضافه کرد: کاروان نسیم انتظار امامزاده سید الصحرا(ع) ضمن اجرای برنامه‌های شاد در سطح محلات، در بیمارستان شهدای کارگر یزد نیز حضور یافت و به اجرای برنامه برای کادر درمانی این بیمارستان پرداخت.

انتهای پیام
captcha