درخشش دانش‌آموزان فارس در مسابقات مجازی قرآنی «نصر»
کد خبر: 3898662
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

درخشش دانش‌آموزان فارس در مسابقات مجازی قرآنی «نصر»

دانش‌آموزان استان فارس در مسابقات «نصر» که به‌صورت مجازی و در رشته‌های قرآن، عترت و نماز برگزار شد، موفق به کسب سه رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در مسابقه بزرگ «نصر» که به‌همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و به‌صورت مجازی و غیر حضوری در 10 رشته قرآن، عترت و نماز برگزار‌ شد، سه دانش‌آموز از فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی افزود: این مسابقات، همزمان با شیوع ویروس کرونا و در تعطیلات مدارس در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط دبیرخانه کشوری آن در اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

زین‌العبادی یادآور شد: این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه‌خوانی، خوانش و نمایش قصه‌های معصومین، صحیح‌خوانی نماز، حفظ جز ۳۰ قرآن کریم، بازی‌های قرآنی، مجری‌گری محافل قرآنی، مکبری نمازو دعا خوانی برگزار شده است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس اسامی و رتبه‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان استان را اعلام كرد و گفت: رضا باقرپوریان از لارستان، نفر برتر در رشته مکبری؛ زهرا بهبودی از ناحیه یک شیراز، نفر برتر خوانش قصه‌های قرآنی و محمدمهدی ذوالفقاری‌راد از آباده، نفر برتر رشته اذان در این مسابقات بودند.

انتهای پیام
captcha