فعالیت 1200 دیده‌بان پیشگیری از وقوع جرم در یزد
کد خبر: 3898850
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فعالیت 1200 دیده‌بان پیشگیری از وقوع جرم در یزد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: 1200 نفر در قالب سامانه سجام و با عنوان دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری استان همکاری می‌کنند.

فعالیت 1200 دیده‌بان پیشگیری از وقوع جرم در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین رحیمی‌زاده، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد 24 اردیبهشت ماه در نشست با جمعی از روحانیان حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: رویکرد قوه قضائیه در حوزه برخورد با جرائم سبک و امنیت اخلاقی برای بار اول شرکت در دوره‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه در سال 98 بالغ بر 30 دوره 3 روز در این راستا برگزار شد گفت: این دوره‌های آموزشی با محتوای مبتنی بر کتب شهید مطهری برگزار می‌شود.

رحیمی‌زاده با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مردمی سجام، گفت: این سامانه به عنوان دیده بان پیشگیری از وقوع جرم کشور در حال فعالیت است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر جرم علنی آن را به این سازمانه گزارش کنند.

وی گفت: در حال حاضر 1200 نفر در قالب سامانه سجام و با عنوان دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری استان همکاری می‌کنند.

رحیمی‌زاده بیان کرد: مدیریت سامانه سجام در تهران و اولویت آن براساس 10 جرم تعریف شده است اما عموم جامعه می‌توانند با آموزش نسبت به ارائه گزارش در این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha