برگزاری 35 نشست پژوهشی «کرونا» ویژه بانوان طلبه یزدی
کد خبر: 3898874
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

برگزاری 35 نشست پژوهشی «کرونا» ویژه بانوان طلبه یزدی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری بیش از 35 نشست علمی و کرسی آزاداندیشی با موضوع کرونا در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

برگزاری 35 نشست پژوهشی «کرونا» ویژه بانوان طلبه یزدیرویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری بیش از 35 نشست علمی و کرسی آزاداندیشی در مدارس علمیه خواهران خبر داد و اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن برخی از برنامه‌های پژوهشی به صورت حضوری، با همکاری معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران استان یزد اقداماتی در زمینه آگاهی هر چه بیشتر افراد با این پدیده انجام شد.

دهقانی ادامه داد: کلاس‌های مهارت آموزی پژوهشگری هم ردیف با آموزش به صورت مجازی صورت گرفت و اساتید فعالیت چشمگیری در این زمینه داشتند.

وی افزود: با ارسال موضوعات مرتبط با کرونا به مدارس، نشست‌های علمی و پژوهشی، کرسی‌های آزاد اندیشی، فراخوان مقاله، مسابقه‌های پژوهشی، بروشور ، عکس نوشته در ارتباط با این موضوع صورت گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: در این راستا و با همکاری معاونان پژوهش مدارس علمیه استان، بیش از 17 کرسی آزاداندیشی، 18نشست علمی و پژوهشی، بروشور و ... در ارتباط با موضوع کرونا انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این زمان کمیسیون‌های بررسی موضوعات پایان نامه، دفاع طلاب سطح سه از پایان نامه به صورت مجازی و حضوری و با رعایت نکات و اصول بهداشتی در مدیریت استان و مدارس علمیه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha