رقابت ۱۶۰۰ دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآن
کد خبر: 3899481
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

رقابت ۱۶۰۰ دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در فضای مجازی برگزار می‌شود و رقابت بین ۱۶۰۰ نفر ادامه دارد.

رقابت ۱۶۰۰ دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآنجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان نیز از طریق فضای مجازی ادامه پیدا کرده و ۱۶۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان کلیپ‌های خود را از طریق فضای مجازی ارسال می‌کنند، ابراز کرد: این شیوه ابتدا از آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان آغاز شد تا ایرادات آن برطرف شود و آثار ارسالی متسابقین توسط داوران بررسی می‌شود.

این مسئول به برگزاری دیگر مسابقات در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مسابقه عصر انتظار، برنامه‌هایی مرتبط با مهدویت و طرح مصباح الهدی اجرا و حدود ۱۲۰۰ اثر توسط دانش‌آموزان ارسال شده است که در مرحله داوری هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان تولید محتوای قرآنی و مذهبی برای شبکه شاد را از دیگر اقدامات پس از شیوع کرونا دانست و افزود: تا به امروز 29 کلیپ و 198 پوستر قرآنی در شبکه شاد منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از شیوع کرونا تعدادی از مساجد جشن تکلیف حضوری برای مکلفان برگزار کردند، ابراز کرد: امسال ادامه جشن‌های تکلیف غیرحضوری و مجازی تدارک دیده شده و ۵۰۰ کلیپ هم از جشن تکلیف‌های دانش‌آموزان دریافت کردیم.

رضایی تصریح کرد: ثبت اطالاعات مدیران دالقرآن‌های دانش‌آموزی در سامانه همگام، برگزاری دوره ضمن خدمت و برگزاری محافل قرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های آموزش و پروش استان زنجان است.

انتهای پیام
captcha