برگزاری مسابقه «دانستنی‌های قرآنی» در لرستان
کد خبر: 3899551
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

برگزاری مسابقه «دانستنی‌های قرآنی» در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با اشاره به برگزاری مسابقه دانستنی‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار این مسابقه سوم خرداد خواهد بود.

برگزاری مسابقه «دانستنی‌های قرآنی» ویژه کودکان و نوجوانان لرستانیمحمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مسابقه دانستنی‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: این مسابقه به‌مناسبت ماه رمضان و با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با دانستنی‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را سوم خردادماه اعلام کرد و گفت: این مسابقه در قالب ویژه‌برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با‌ عنوان ماه مهربانی برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به این‌که سؤالات مسابقه دانستنی‌های قرآنی ویژه ماه رمضان در کانال و سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان قابل دسترسی است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید پاسخ درست را به شماره واتساپ ۰۹۳۷۲۹۰۴۵۵۶ ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به برنامه‌های این کانون برای روز جهانی قدس، تصریح کرد: خودرو‌های کتابخانه‌های سیار این کانون در صورت برگزاری رزمایش خودرویی روز جهانی قدس، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha