همچنان نیازمند اهدای خون هستیم
کد خبر: 3899769
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

همچنان نیازمند اهدای خون هستیم

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: وضعیت اهدای خون در استان اصفهان فعلاً مناسب است و به شرطی که مراجعه مردم برای اهدای خون همچنان ادامه داشته باشد، این وضعیت تثبیت خواهد شد.

مردم همچنان برای اهدای خون مراجعه کنند

مجید زینلی، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، درباره وضعیت اهدای خون در ماه رمضان، اظهار کرد: مردم به دعوت و فراخوان ما پاسخ مثبت دادند و به لطف خدا، در حال حاضر وضعیت مناسبی داریم و در هیچ یک از گروه‌های خونی با کمبود مواجه نیستیم. با توجه به اینکه بعد از افطار، از ساعت 9 تا 12 شب نیز فعالیت ما ادامه دارد و پذیرای مردم هستیم، فعلا در وضعیت مناسبی به سر می‌بریم.

وی افزود: این بدین معنا نیست که افراد دیگر برای اهدای خون مراجعه نکنند و مراجعه آنها همچنان باید ادامه پیدا کند تا این وضعیت مناسب تداوم داشته باشد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت اهدای خون در کل استان فعلا مناسب است، به شرطی که مردم همچنان اهداکننده خون باشند. انتقال خون استان شبکه‌ای به هم پیوسته و متصل است و این‌طور نیست که هر شهرستانی به طور جداگانه عمل کند. هر شهرستانی با کمبود مواجه باشد، ذخایر خونی در اختیار آن قرار می‌دهیم و اگر با مازاد ذخایر خونی مواجه باشد، این مازاد را از آنها دریافت می‌کنیم.

زینلی در خصوص ساعات کاری مراکز انتقال خون بعد از ماه رمضان، گفت: بعد از ماه مبارک رمضان، فقط نوبت کاری بعد از افطار تعطیل می‌شود و ساعت کاری در نوبت صبح از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 بعدازظهر است و در نوبت بعدازظهر، مرکز انتقال خون خواجو تا ساعت 6 عصر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha