کشف استعداد خانواده‌های یزدی در «کوچه‌های آشتی‌کنون»
کد خبر: 3902478
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

کشف استعداد خانواده‌های یزدی در «کوچه‌های آشتی‌کنون»

ضبط و تولید مسابقه «کوچه‌های آشتی‌کنون» با هدف شناسایی خلاقیت و استعدادهای نهفته خانواده‌های یزدی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد یزد مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

کشف استعداد نهفته خانواده‌های یزدی در مسابقه «کوچه‌های آشتی‌کنون»به گزارش ایکنا از یزد، معصومه طباطبایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، امروز، 12 خردادماه در بازدید جمعی از مسئولان از پشت‌ صحنه مسابقه کوچه‌های آشتی‌کنون در محل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، بر ضرورت مشارکت و همکاری این دانشگاه در تولید برنامه‌های صداوسیما مرکز یزد تأکید و استقبال کرد.

امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز در این بازدید بیان کرد: خانواده‌ها باید در کنار یکدیگر مشکلات و دغدغه‌های روزمره را کمتر کنند و برای دستیابی به این مهم، نیاز به همدلی و تعامل با سازمان‌های مختلف و حمایت‌های خاص نهادها و سازمان‌ها داریم.

وی افزود: مسابقه کوچه‌های آشتی‌کنون اگرچه طرح صداوسیما و همکاران سازمان بود، اما شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری یزد با همدلی و همکاری از آن حمایت کردند.

سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد، نیز گفت: مسابقه کوچه‌های آشتی‌کنون فرصتی است تا مخاطبان با بافت تاریخی و قدیمی یزد آشنا شود.

عبدالنبی تحویلداران، تهیه‌کننده این مسابقه بیان کرد: این مسابقه تلویزیونی در ۲۱ برنامه و با حضور ۱۸ گروه شرکت‌کننده که قبلاً به صورت قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند برگزار می‌شود.

تحویلداران گفت: کوچه‌های آشتی‌کنون به مدت هشت روز در سالن دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال تهیه و مراحل ضبط پایانی است و مقرر شده به‌جای برنامه شبانه از شبکه مرکز استان یزد پخش شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه از ۱۷ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود افزود: این مسابقه شامل بخش‌های یزدشناسی، علمی و عملی و کشف خلاقیت و استعدادهای نهفته در خانواده‌های یزدی است.

انتهای پیام
captcha