تجلیل از برگزیدگان مسابقه پیامکی «با قرآن در رمضان» در کردستان
کد خبر: 3903371
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

تجلیل از برگزیدگان مسابقه پیامکی «با قرآن در رمضان» در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: برگزیدگان مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن کریم با عنوان «با قرآن در رمضان» در استان کردستان معرفی و تجلیل شدند.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و با توجه به شیوع ویورس کرونا در استان مسابقه قرآنی «با قرآن در رمضان» به صورت پیامکی در ماه مبارک رمضان در استان کردستان برگزار ‌شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت پیامکی برگزار شد، افزود: در قالب این مسابقه قرآنی ۱۰ سؤال از آیات مختلف قرآنی انتخاب شد که علاقمندان با رجوع به قرآن و پاسخ صحیح به این سؤالات در این مسابقه شرکت کردند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این مسابقه قرآنی ویژه شرکت‌کنندگانی از استان کردستان بوده است، بیان کرد: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه قرآنی سوم خردادماه جاری بود.
وی با اشاره به اینکه 785 نفر کردستانی در این مسابقه قرآنی شرکت کردند، اعلام کرد: از این تعداد 630 نفر پاسخ صحیح داده بودن که 10 درصد برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.
علیپور یادآور شد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قرعه کشی مسابقه امروز، 18 خردادماه نیز مجازی برگزار و جوایز به حساب برگزیدگان واریز شد.

انتهای پیام
captcha