کودکان کهگیلویه‌وبویراحمدی در مهرواره ملی نیایش درخشیدند
کد خبر: 3903864
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

کودکان کهگیلویه‌وبویراحمدی در مهرواره ملی نیایش درخشیدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: چهار کودک و نوجوان این استان در ششمین جشنواره ملی نیایش خوش درخشیدند.

کودکان کهگیلویه‌وبویراحمد در مهرواره ملی نیایش درخشیدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در گفت‌وگویی اظهار کرد: این تعداد کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی افزود: اهورا خلیلی از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گچساران رتبه برتر را در بخش متن ادبی کودکان هشت ساله کسب کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابوالفضل محمدخانی، سیدعلی هاشمی و عباس گودرزی هر سه از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری سی‌سخت در بخش کاردستی گروه سنی هشت تا ۱۲ سال برگزیده شدند.

اخلاقی‌نیا تصریح کرد: این مهرواره ملی در بخش‌‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای قشر کودک و نوجوان هشت تا ۱۸ سال و ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی ابراز کرد: بخش فرهنگی این مهرواره ملی شامل تحقیق و پژوهش، کتاب‌سازی، کاردستی و نشریه دیواری، بخش هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، پویانمایی و فیلم کوتاه و بخش ادبی نیز شامل شعر، داستان و نثر ادبی است.

انتهای پیام
captcha