اجرای «زنگ مهدوی» در 55 مهد و پیش‌دبستانی یزد
کد خبر: 3904887
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

اجرای «زنگ مهدوی» در 55 مهد و پیش‌دبستانی یزد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) یزد از اجرای طرح «زنگ مهدوی» در 55 مهد و پیش‌دبستانی وابسته به آموزش و پرورش و بهزیستی استان خبر داد.

طرح «زنگ مهدوی» در 55 مهد و پیش‌دبستانی یزد اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) یزد 25 خردادماه در نشست ستاد طرح تربیت مهدوی اظهار کرد: در مجموع 55 مهد و پیش دبستانی وابسته به آموزش و پرورش و بهزیستی به صورت آزمایشی این طرح را اجرا کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از سوی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش درخواست اصلاحیه کتاب داده شد با هماهنگی معاونت آموزش دفتر مرکزی بنیاد کشور مقرر شد نشست‌هایی از طریق ویدئوکنفرانس با مولفان استان برگزار تا اصلاحات مدنظر برای سال جاری صورت گیرد.

رستگاری از برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد خبر داد.

حسینعلی، ملانوری معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست گفت: یکی از مباحث پایه‌ای و اساسی ایمان در طرح تربیت مهدوی حوزه آموزش ابتدایی است.

وی تقارن فعالیت‌های آموزش ابتدایی با مباحث پرورشی را زمینه‌ساز اقدام خوبی دانست که بعدها می‌توان در آموزش متوسطه به کمک گرفت.

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست به معرفی بسته آموزشی رویش که با محوریت پروژه محوری است، پرداخت و افزود: مهدویت باید به صورت پیوسته و چتری بر همه طرح‌های آموزش و پرورش باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: متاسفانه در زمینه مهدویت گفتمان‌های متفاوتی وجود دارد و حیله‌های دشمن در کمین منتظران است لذا مولفان باید با روش‌های نوین و جذاب، روحیه جستجوگری را به دانش آموز آموزش دهند تا یاد بگیرند هرچیزی را قبول نکنند.

وی از چاپ کتاب راهنمای مربی برای دوره پیش دبستانی تا اواخر مردادماه امسال خبر داد و اعلام آمادگی کرد تا مباحث مهدوی به صورت هدفمند و عمقی در کتاب مربوطه لحاظ شود.

انتهای پیام
captcha