ریشه‌کن شدن معضلات اجتماعی در گرو تعامل همه‌ نهادها است
کد خبر: 3905036
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

ریشه‌کن شدن معضلات اجتماعی در گرو تعامل همه‌ نهادها است

فرمانده انتظامی استان یزد تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی را فراگیر خواند و همراهی و تعامل فکری و عملی با جمعیت هلال احمر و دیگر سازمان‌ها را شرط اساسی ریشه کن کردن معضلات اجتماعی دانست.

ریشه‌کن شدن معضلات اجتماعی در گرو تعامل همه‌ نهادها استبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد 26 خردادماه در دیدار با سردار بهدانی‌فر، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و تاثیرگذاری این آموزش‌ها در کاهش خسارت‌های ناشی از حوادث و افزایش تاب‌آوری جوامع در مواجهه با بلایای طبیعی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر بر اساس قانون جدید مدیریت بحران متولی این آموزش‌هاست و این آمادگی وجود دارد تا برای نیروهای وظیفه، کادر پلیس و خانواده‌های آنها این دوره‌های آموزشی برگزار شود.

وی ادامه داد: این جمعیت تلاش کرده که تعامل و ارتباط خوبی با دستگاه‌های انتظامی داشته باشد چرا که بر این باوریم که هر چقدر در این زمینه تعامل و هماهنگی برجسته و قابل توجه باشد، به همین میزان قدرت پاسخگویی به بحران‌های احتمالی ارتقا خواهد یافت.

حرازی‌زاده با بیان اینکه هلال احمر از ظرفیت کانون‌های جوانان و کانون‌های دانشجویی نیز برخوردار است و در سطح استان کانون‌های دانشجویی فعالی دارد گفت: ما در بحث‌های اجتماعی اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و دانشجویان عضو این جمعیت با مشارکت نیروی انتظامی بتوانیم حرکت‌های خوبی را انجام دهیم.

وی با آرزوی موفقیت برای تمامی تلاشگران عرصه امنیت و آرامش ابراز امیدواری کرد که تعامل و ارتباط بیشتر میان دستگاه‌های اداری و انتظامی باعث هم افزایی و ارتقاء بیش از پیش سطح فعالیت‌ها و اقدامات و سرعت عمل در خدمت به مردم خواهد شد.

سردار بهدانی‌فر، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروی انتظامی و هلال احمر در جبهه فداکاری و خدمت‌گذاری در یک سنگر هستند و این کار با وجود مشکلات بالایی که دارند، نیازمند افرادی با ایمان قوی است که به مردم و نظام دلبستگی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان از جمله اهداف متعالی و خداپسندانه‌ای است که حد و مرزی نداشته و جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی، بدون هیچ چشمداشت و به صورت داوطلبانه به بهترین صورت ممکن نسبت به انجام آن اهتمام می‌ورزد.

سردار بهدانی‌فر از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تعامل با جمعیت هلال احمراستان خبر داد و گفت: ما برای همکاری در همه زمینه‌های آموزشی، امدادی و آسیب‌های اجتماعی و .... اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی به اشتراکات ماموریتی جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: عوامل هر دو مجموعه با رشادت، فداکاری و ایثار خدمات قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به هدف دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت رسان افزود: هدف اصلی خدمت به مردم است و این تعاملات به خاطر این است که خدمات ارائه شده به مردم در حد مطلوب باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه‌هایی که در کارهای خدماتی و امداد رسانی در پیشانی کار قرار دارند واجب تکریم هستند بیان کرد: از خدای متعال می‌خواهیم در این مسیر ثابت قدم بمانیم و از نظر کیفی و کمی خدمات‌مان را گسترش دهیم تا سربازان شایسته‌ای برای نظام اسلامی و مردم عزیز باشیم.

سردار بهدانی‌فر تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی را فراگیر خواند و همراهی و تعامل فکری و عملی با جمعیت هلال احمر و دیگر سازمان‌ها را شرط اساسی ریشه کن کردن معضلات اجتماعی دانست.

انتهای پیام
captcha