بانوان طلبه یزدی از دفاع مقدس می‌نویسند
کد خبر: 3905482
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

بانوان طلبه یزدی از دفاع مقدس می‌نویسند

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ کار تحریر داستان‌ها، روایت‌های شفاهی و ویراستاری مستندات موجود به گروهی از بانوان طلبه مستعد سپرده شد.

بانوان طلبه یزدی از دفاع مقدس می‌نویسندرویا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: پس از برگزاری یک دوره موفقیت آمیز ویراستاری در زمینه دفاع مقدس، با شناسایی افراد توانمند، گروهی از بانوان طلبه مستعد زیر نظر مدرس مهارت‌های نویسندگی به تحریر داستان‌های دفاع مقدس و ویراستاری داستان‌های موجود پرداختند.

وی تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تنظیم شد، کار تحریر داستان‌ها، روایت‌های شفاهی و ویراستاری مستندات موجود به گروهی از بانوان طلبه مستعد سپرده شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در خصوص حفظ ارزش‌های دفاع مقدس افزود: نیاز جامعه امروز، فرهنگ ایثار است و نمایش بارز این فرهنگ در 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاده، اکنون ما هستیم که باید با قلم، کلام و هنر خود ضمن حفظ ارزش‌ها، دوباره آن فرهنگ را احیا کنیم.

دهقانی گفت: بسیار خرسند هستیم که از طریق مسیر حوزه و روحانیون به‌طور ویژه بانوانی که همیشه و همه‌جا نقش آنها، پررنگ و اساسی بوده است، این خیر کثیر رقم خورده و ایثار ماندگار شهیدان به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام
captcha