فصلنامه علمی ترویجی «آینه اخلاق» در یزد منتشر شد
کد خبر: 3905584
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

فصلنامه علمی ترویجی «آینه اخلاق» در یزد منتشر شد

شماره اول فصلنامه علمی ترویجی آینه اخلاق وابسته به مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد چاپ و منتشر شد.

فصلنامه علمی ترویجی «آینه اخلاق» در یزد منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد موفق به دریافت پروانه انتشار فصلنامه با محوریت علوم اسلامی و با رویکرد انعکاس جدیدترین دستاورهای علمی و نظریات در حوزه زن و خانواده، به شماره ثبت 86085 شد.

این مجله زمینه‌ را برای تبادل اندیشه و همکاری دانش‌پژوهان، پژوهشگران، طلاب و اساتید حوزه علمیه فراهم می‌کند که در اولین شماره آن هشت موضوع بعد از بررسی توسط سر دبیر، داوری و تأیید هیئت تحریریه آماده چاپ شد.

در این شماره مقاله‌هایی با عناوین امکان سنجی اخلاق مراقبت در حیات اخلاقی حضرت زهرا(س)، تحلیلی بر اخلاق مدیریت بحران در سیره حضرت زهرا(س)، تحلیل اخلاق مادرانه حضرت زهرا(س) در مقایسه با نگاه فمینیسم، حیای گفتار در زندگی حضرت زهرا(س)، شاخصه‌های اخلاق بندگی حضرت زهرا(س)، اصول و راهکارهای اخلاقی حاکم بر اشتغال زنان، بررسی نقش و تأثیر اخلاق اسلامی کار بر فرهنگ سازمانی و سلامت اداری کارکنان زن حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی یزد، به چاپ رسیده است.

اساتید و طلاب پژوهشگر و علاقه‌مند در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال مقاله به yazd@whc.ir، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد (معاونت پژوهش) و یا از طریق اتوماسیون اقدام کرده تا پس از تأیید هیئت داوران در نوبت چاپ نشریه قرار گیرد.

یادآور می‌شود استان یزد چهارمین استانی است که موفق به مجوز چاپ مجله با مدیر مسئولی و سر دبیری، حجت الاسلام محمدعلی مبینی و محمد کارگر شورکی است.

انتهای پیام
captcha